Během měsíce září jsme se snažily dětem s příjemnit jejich obtížné adaptační období volnou hrou ( stavění vláčkodráhy, kuličkodráhy, domečky, traktory + kostky), různými básničkami a písničkami, které děti během pravidelné docházky na konci měsíce hezky zvládly. Dále děti trávily více času na školní zahradě, kde využívaly prostory - pískoviště a venkovní kuchyňku, kde se od starších dětí učily stavět různé cesty a kopce, vařit různé lektvary a pokrmy.
Výtvarná činnost: Koťátka - omotávání šablony kočičky různými bavlnkami - uvolňování zápěstního kloubů - grafomotorika, trénování barev, poslouchání písničky Kluci kočičí.
Básničky: To to jsou básničky s pohybem, které děti už pomalu začínají sami opakovat, pro upevnění můžete ještě trénovat doma.
Jedna ruka, druhá ruka,
Chytnu holku, chytnu kluka,
Velké kolo uděláme,
protože se rádi máme.
A až tlesknu rázem…
sedneme si na zem.
Dobrý den, dobrý den, dneska máme krásný den.
Dobrý den, dobrý den, dneska zlobit nebudem.
Ruce máme na tleskání a nožičky na dupání.
Dobrý den, dobrý den, dneska si to užijem.
Honem děti, jede vlak, pojďte rychle nasedat.
Jede vláček, jede krajem, my si na něj taky hrajem.
Hů, hů hů – zastávka je tu!
Výtvarná činnost:
Děti se zapojují pomalu do výtvárných čiností, učí se lepit (malé barevné kousky na papír - obrázek listy), trénují klubíčka pro kočičku nebo si jen tak sedí u stolečku a za pomoci šťětce a vodových barev malují obrázek či vykreslují omalovánku.