Tento týden se konaly ve třídě Soviček zimní olympijské hry. Nejprve se děti dozvěděly, jak taková olympiáda probíhá, co symbolizují olympijské kruhy na vlajce a jaké sporty na olympiádu patří. Každý si zkusil vybarvit, vystřihnout a poskládat olympijské kruhy. Poté jsme si udělali v kroužku olympijský ceremoniál, představení sportovců, odkud k nám přijeli a v jaké disciplíně budou závodit. Symbolicky jsme si zapálili olympijský oheň a po slavnostním nástupu za zvuku české hymny započaly v tělocvičně jednotlivé sportovní disciplíny (biatlon, krasobruslení, hokej - střílení na bránu, jízda na bobech). Na závěr olympijských her, všichni sportovci obdrželi diplom a medaili.
Grafomotorický obrázek - obrázek bruslaře, vystřihnutí, nalepení na tužku, poté děti jezdí tužkou po papíře do tvaru oválu, bruslař "bruslí" po papíře, pomalu x rychle, uvolňování ramenního, loketního, zápěstního kloubu, dávat pozor - nedržet tužku křečovitě
Výtvarná činnost - ledová kostka, temperové barvy - děti vytváří výtvarnou činnost netradičním způsobem - přenášení barvy z ledové kostky na čtvrtku (modrá x bílá) - ledová plocha - děti zjišťují prožitkovým učením, jak se barvy chovají.
Pohybová hra Krasobruslař - děti se vžívají do role Krasobrulař/ka - dvojice kluk /holka - představení dvojice, odkud přijeli, jména, tancování na skladbu, různé otočky, piruety, stoj na jedné noze, bruslení za pomocí igelitových sáčku na nohách, ostatní děti porota - bodové hodnocení, potlesk
Disciplína curling - na koberci připravená hrací plocha s terčem + barevné PET víčka - děti mají možnost si samy zkusit, zahrát tuto hru, seznamují se s pravidly, s pokyny, samy zkouší posoudit, který hráč je první, druhý a poslední - týmová hra, hrát fair play