Tento týden jsme si s dětmi povídali, co děláme celý den (rozdělení ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer, noc + činnosti), co je čas, čím měříme čas, proč se střídá den a noc.Seznámení s dny v týdnu za pomocí písničky "Týden". Zkusili jsme děti zapojit do jógového cvičení " Pozdrav slunci", které napomáhá ke správnému držení těla, zlepšuje rovnováhu, rozvíjí soustředění, pevnou vůli i fantazii a vede k lepšímu zvládaní stresových situací. Děti byly na tolik šikovné, že zvládly jednotlivé cvičící polohy. Ve výtvarné činnosti si děti zhotovily z recyklovaného materiálu nástěnné hodiny tzv. Kukačky.
POZDRAV SLUNCI
JAK SE BUDÍ SLUNÍČKO,
PROTÁHNE SE MALIČKO.
JAK SE BUDÍ STROMY V LESE,
KAŽDÝ VÍTR VĚTŠÍ TŘESE,
A KDYŽ VÍTR ZAFOUKÁ,
LISTÍ LETÍ DO KOUTA,
V TOM LISTÍ JE MALÝ HAD,
PROTÁHNE SE S NÁMI RÁD,
HLAVU SVOJI ZVEDNE K NEBI,
A ŘEKNE: Ó JAK PĚKNĚ JE MI,
Z RUKOU NOHOU DĚLÁM STŘÍŠKU,
DRŽÍME SE V NAŠEM BŘÍŠKU,
LENOCH TEN TO NEMÁ RÁD.
V ZEMI KLÍČÍ SEMÍNKO,
PODÍVEJ SE MAMINKO,
VYROSTE Z NĚJ STROM JAK HORA,
KAŽDÝ ZNÁMÝ HORU ZDOLÁ,
PĚKNĚ JSME SI ZACVIČILI,
PROŽIJ RADOST V TUTO CHVÍLI.
Výtvarná činnost - tvoření nástěnných hodin tzv. Kukačky
Pracovní listy - zaměřené na zrakovou percepci dětí, které si procvičí poznávaní barev a jejich pravidelnou posloupnost.
Společná práce - tvoření hodiny,
"Jak Křemílek a Vochomůrka měli hodiny se zlou kukačkou" sledování pohádky o hodinách
Procházka ke kostelním hodinám - povídání o čase