V tomto týdnu jsme si s dětmi povídali o časových pojmech a o tom, jak se dělí den. Určité činnosti jsme si přiřazovali k budíku, který jsme společně s dětmi vyrobili. Učili jsme se pojmenovat názvy dnů v týdnu a získat představu o významu dodržování určitého režimu dne pro zdravý a spokojený život.
Každé správné hodiny odměřují vteřiny.
Tiky taky tiky tak ,a nikdy ne naopak.
My umíme tikat taky,tiky taky tiky taky.
Téma rozvržení dne úzce souvisí s péčí o naše tělo. Děti si obkreslily postavu kamaráda a poté pojmenovávaly části těla a postupně doplňovaly orgány a povídali jsme si, k čemu nám slouží. Využívali jsme i encyklopedie, a rozvíjeli tak dětskou zvídavost. Děti si samy připravily pomůcky (obkreslení své ruky, nohy - vystřihování), které jsme pak využili při cvičení v sokolovně, a rozvíjeli si tak svoji obratnost a rozlišování pravé a levé strany.